آخرین اخبار
کد مطلب: 80133
در تلاش هستيم پولادي را در کنار خودمان داشته باشيم/ استعفايي در کار نبود
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1766

به گزارش سلام لردگان, عليرضا رحيمي گفت: به منظور ايجاد هماهنگي‌هاي لازم در موارد مختلف، عصر روز گذشته در وزارت ورزش و جوانان با حضور آقايان؛ امير رضا خادم و گرشاسبي نشست خوبي با اسپانسر باشگاه داشتيم تا اين فصل را با قدرت بيشتري ادامه بدهيم.
 
وي ادامه داد: هر چند بين باشگاه پرسپوليس و اسپانسر باشگاه مساله خاصي وجود نداشت، اين نشست برگزار شد و براي همکاري‌هاي نزديک‌تر و بيشتر هماهنگي‌هاي لازم به عمل آمد تا در مواردي که مد نظر طرفين قرار داشت، براي اجراي بهتر برنامه‌ها تصميم‌گيري کنيم.
 
مدير عامل پرسپوليس خاطرنشان کرد: بر اين اساس جلسه خوبي را پشت سر گذاشتيم که آقاي خادم در جريان آن نقش بسزايي را ايفا کرد.
 
رحيمي با اشاره به پاره‌اي شايعات طرح شده در روزهاي اخير تصريح کرد: هيچ استعفايي در کار نبود و مسائل مربوط به باشگاه و تيم را همه روزه به طور جدي پيگيري مي‌کنم و براي حضور هر چه قدرتمندتر پرسپوليس در صحنه‌هاي مختلف با تمام قوا در تلاش هستيم. بدون ترديد باشگاه بزرگي چون پرسپوليس همه روزه با مسائل و مشکلات مختلف روبرو مي‌شود که آنها را با کمک وزارت ورزش، هيأت مديره و اسپانسر از پيش رو بر مي‌داريم.
 
مدير عامل پرسپوليس همچنين درباره آخرين وضعيت مهرداد پولادي گفت: از جمله مسائلي که در روزهاي گذشته پيگير آن بودم، موضوع آقاي پولادي بود که در نهايت  از ساعت 18 روز گذشته جلسه خوبي داشتيم و در تلاش هستيم با مذاکراتي که در حال انجام است، او را هر چه زودتر در کنار خودمان داشته باشيم.

منبع. باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس